Haal het beste uit digitale informatie


UpperBrainwave kan bijvoorbeeld uw Customer Relationship Management-tool of Content Management-systeem evalueren en richtlijnen bieden voor (her-)inrichting en optimalisatie. De gebruiker en gerelateerde processen vormen hierbij altijd de rode draad.

 

Dit kan met name uitkomst bieden wanneer u (al geruime tijd) met een maatwerkpakket werkt en bijna niemand tijd of geduld heeft om zich in de werking ervan te verdiepen.  Wellicht is uw onderneming gegroeid, zijn juist keyusers niet meer werkzaam bij u of is er een andere reden waarom er nog weinig kennis is van de software.

 

UpperBrainwave kijkt dan onder meer naar de manier waarop uw medewerkers nu met uw systeem omgaan. Daarnaast duikt ze zo nodig korte tijd zelf in het systeem. 

Middelen en DOelen

Informatietechnologie is een middel, geen doel. Het pakket waar we mee werken, biedt vaak veel meer mogelijkheden dan we gebruiken. Meestal hebben we al die opties ook niet nodig. UpperBrainwave gaat daarom uit van het principe dat u, uw werknemers en uw bedrijfsprocessen leidend zijn binnen de IT-huishouding.

 

Zij evalueert wat u nodig heeft om uw dienstverlening te ondersteunen. De richtlijnen die hieruit voortvloeien, krijgt u altijd aangeboden in de vorm van een adviesrapport. UpperBrainwave presenteert dit rapport tijdens een interactieve sessie.


Meer over advies

U kunt bij UpperBrainwave terecht voor advies over informatiemanagement en uw digitale strategie. Indien gewenst is er een (aanvullende) analyse mogelijk van kaders binnen IT-recht en effectiviteit binnen uw bedrijfsprocessen. UpperBrainwave kan u bijvoorbeeld adviseren op het gebied van service en sales, interne en externe communicatie, proces- en systeeminrichting en (inwerk-)trajecten voor nieuwe medewerkers. 

 

Als u twijfelt aan de digitale dienstverlening en/of middelen van uw organisatie, kijkt UpperBrainwave graag samen met u naar de toekomst. Is uw bedrijf al klaar voor de nieuwste technologieën of heeft u hulp nodig om de huidige processen eerst goed op de rit te krijgen of in kaart te brengen?